translate

Obserwatorzy

wtorek, 27 marca 2012

nowy wygląd, jak skutecznie się uczyć :)

Cześć, piszę dopiero teraz bo po szkole wpadłam do Klaudii, a później troszkę się uczyłam. Pomyślałam, że zmienię troszkę wygląd bloga z prostego białego, na bardziej kolorowy i bez nagłówka. Zobaczymy, jak Wam się spodoba to tak zostanie, jak będziecie woleli starszy wygląd - wróci :) 
Dziś pomyślałam, że zrobię taką notkę o tym, jak skutecznie się uczyć :) Wiem, może to głupie ale niektórym może się przydać. 
Ja jak uczę się do jakiegoś sprawdzianu itp., to na samym początku czytam notatki z zeszytu i przekształcam je do jak najkrótszej formy, bo wiadomo, że nie będę się uczyła całej notatki z lekcji :) Gdy już to zrobię, biorę zeszyt, notes, obojętnie co i tam zapisuję sobie właśnie te regułki, słówka, jakieś króciutkie notatki, wzory itp. ( zależy czego macie się nauczyć ) ;) Jak już to napiszę, podkreślam sobie na różne kolory te regułki. Ja jestem wzrokowcem i łatwiej jest mi zapamiętać jak wszystko mam popodkreślane na kolorowo i czytelnie napisane. Często robię sobie też wykresy, tabelki :) Później to czytam , czytam, czytam i tak aż zapamiętam. U mnie nauczenie się np. 20 słówek ( np. z ang lub niem. ) zajmuje około 10 - 15 min , właśnie jak uczę się takim sposobem :)
Pewnie większości Was się to nie przyda, ale cóż wpadłam na taki pomysł notki i napisałam :) 


Lecę uczyć się fizyki ! Do następnej ! :)

3 komentarze:

  1. Pewnie przyda mi się bo zaraz biorę się za lekcję i naukę ;D
    Świetny wygląd bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się przyda, dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz ! ;)